Thursday 29 March 2012

AKU ADALAH AKU

Cikgu Nieda....itulah panggilan untukku...

Aku dilahirkan pada 19 Nov 1979...Pendidikan awal di SRK Rantau Panjang, Kelantan. Kemudian, aku bersekolah di SM Dato' Ahmad Maher, Kota Bharu, Kelantan dan seterusnya mengikuti Program Matrikulasi Universiti Utara Malaysia. Dan kemudian aku mengikuti Ijazah Sarjana Muda Perakaunan di UUM..

Pengalaman pertama mengajar sebagai Guru Ganti...Perasaan aku pada masa itu agak takut juga..Maklumlah tidak pernah ada pengalaman mengajar... 

Sepanjang selama lebih kurang 10 tahun tu..dah banyak sekolah aku mengajar termasuklah hampir 1 tahun setengah mengajar di Kolej Komuniti Pasir Mas..Banyak pengalaman yang aku perolehi... Dan macam tak percaya pula apabila dapat tahu masuk balik UUM untuk buat DPLI...UUM, here I come...

Dan, yang syoknya dulu masa matrikulasi untuk subjek Teknologi Maklumat (IT), lecturer yang mengajar aku tu dulu adalah lecturer yang sama untuk subjek Teknologi & Inovasi Dalam Pendidikan untuk DPLI...iaitu EN. ZOLKEFLI BAHADOR...best kan....mungkin En Zol dah tak ingat dah...maklumlah ramai sangat student dia...dan blog ini pun dihasilkan untuk tugasan En Zol... Harap2 dalam A+++ untuk subjek ni... ;-)



No comments:

Post a Comment